maandag 6 augustus 2012

Nail Polish Review


Toen ik deze mooie groene nagellak in de drogist zag, was ik helemaal verkocht. Ik vind het een mooie kleur voor op je nagels en deze kleur had ik ook nog niet! Toen ik ook nog zag dat hij 50% korting had moest ik hem gewoon hebben! Eerst was hij €5,99 & nu was die dus €2,99! 


Zie je die leuke sticker op de dop? Gaaf hé?
Zoals je ziet is het een klein potje, maar dat is ook wel een voordeel, want dan kun je hem in je etui stoppen en onder de les je nagels lakken of bijwerken. Maar wat nou als de leraar de geur van je nagellak ruikt? Geen probleem! Deze nagellak heeft een fruitgeur. Dus geen zorgen. De klas denkt gewoon dat je een appeltje eet!
Zoals jullie zien, is het een fijn en dun kwastje. Dat vind ik wel jammer, ik heb het liefst een breed en dik kwastje, want daarmee breng je de nagellak sneller en beter aan.
Dit was mijn review over de 'Rimmel Londen' nagellak. Ik ben heel blij met deze nagellak. Hij droogt snel, en het is een vrolijk zomers kleurtje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten